Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας.
Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Μπορείτε να αλλάξετε τα είδη που παραλάβατε εντός 15 ημερών από την παράδοση τους.
Ειδοποιείτε το κούριερ, με το οποίο σας στείλαμε την παραγγελία σας και κάνετε την αλλαγή χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών -211-1088400- εάν θέλετε να καταχωρηθεί παραγγελία αλλαγής, προκειμένου να μην χάσετε το νέο είδος που σας ενδιαφέρει.
Εάν τυχόν θελήσετε να αντικαταστήσετε είδος για δεύτερη φορά, επιβαρύνεστε με 4€ για την επιστροφή και με επιπλέον 4€ για την νέα αποστολή.
Εάν το νέο είδος είναι μεγαλύτερης αξίας από την επιστροφή σας, εξοφλείτε τη διαφορά με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση.
Εάν το νέο είδος είναι μικρότερης αξίας, η διαφορά μπορεί να μείνει στην καρτέλα σας και τη χρησιμοποιείτε σε μελλοντική σας αγορά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα είδη που επιστρέφετε πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα με τα καρτελάκια τους και τη συσκευασία τους άθικτη.
Αν τα είδη φέρουν εσωτερικό τύπωμα δεν πρέπει να είναι φθαρμένο ή αλλοιωμένο.
Όλα μας τα είδη περνούν από ποιοτικό έλεγχο, προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση πριν την αποστολή τους.
Στη σπάνια περίπτωση ελαττωματικού είδους, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας μας.
Τυχόν επιστροφές χρήματων γίνονται σύμφωνα με τον τρόπο που έχετε πληρώσει την παραγγελία σας. Εάν έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε λογαριασμό, συμπληρώνετε το IBAN του λογαριασμού σας και το όνομα δικαιούχου στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.
Η επιστροφή χρήματων χρεώνεται με έξοδα 3€ για την Ελλάδα.
Εναλλακτικά, το ποσό μπορεί να παραμείνει στην καρτέλα σας και να το συμψηφίσετε σε επόμενη αγορά σας.
Για κάθε διευκρίνιση και υποστήριξη καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών : 211-1088400 ή με e-mail: info@sportswind.gr